Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är ....
..... det är Ivans födelsedag!!

HURRA HURRA HURRA!!!!


Mycket roligt, jobbade natt igår, kom hem vid 3 tiden och började städa tillsammans med maken (vi väntade nämligen gäster idag, ivans familj och släktingar) så vi kom i säng vid 5 tiden och gick upp vid 10 30 idag.
Jag har köpt en dator till honom, fan va glad han blev, det var jättekul att se hans min när han öppnade paketet. Det gör det värt det.

Så nu sitter jag i soffan och bloggar på hans nya dator och väntar på att våra vänner ska plinga på dörren =)




I morgon är jag ledig och då är det personalfest!!!
Himla kul.
Först så ska vi spela paintboll tillsammans, fy farao, jag kommer komma därifrån full med blåmärken och svullnader!
Funderar nästan på att banga, men det kan man ju inte. Hur tråkig vore man inte då?
Sen ska vi någonstans och äta någonting fint och efter det ska vi någon annan stans och dricka öl. Mums. Det kommer sitta fint det ;P länge sen.
Sen så på tisdag, då är jag ledig en dag till (helt ofattbart!!) så ska jag träffa folk från mitt jobb igen (gud, jag borde skaffa mig ett liv =P) på strandgatan och sitta och äta middag. 
Har mkt att se fram emot just nu. 


jag vill bara hälsa till lite vänner som möjligtvis läser detta, Sara, jag har försökt ringa dig, men du svarar inte, jag undrar om du vill ringa och berätta för mig hur resan har varit...... Aimee det var hur skönt som helst att få prata med dig igår, jag saknar dig så jag dör. Özlem min älskade lilla fjärt, jag älskar dig och hoppas ni har det underbart i turkiet, hör av dig när du kommer hem och berätta du med!! Line.... jag råka tappa bort ditt nr när jag fick det på max, snälla hör av dig, jag skulle verkligen älska att träffa dig!


PUSSSAKRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0