Helgens rabalder!

Så nu är en ledig helg avklarad. 
Har vart jättenice!
De har ju flyttat Olearys i Trollhättan till en annan dubbelt så stor lokal och det är jättetrevligt verkligen, var där både fredagkväll och lördagkväll.
Jag blev jättefull i fredags, haha och gissa vad jag drack?
Rätt svar: 2öl och 1 cider.
Sen var det kört för mig. Jag har nog aldrig varit så bakfull som jag var lördagförmiddag, å herreguud vad jobbigt det var. Lovade mig själv att ALDRIG dricka en droppe alkohol igen.
Redan samma kväll var det löftet ur världen.
Var på tjejmiddag hos en väninna, åt världens godaste tacopaj och drack öl.
Efter det gick vi ut och man kan ju säga att det hände en liten olycka där ett tag. Vad som hände vill jag inte föreviga här, jag besparar er detta.
Men ja hade jättetur den kvällen.'
Jag hittade pengar på marken TVÅ gånger!
(Eftersom det aldrig händer någon, någonsin så blir man ju lite extra exalterad)
Vid första tillfället på kön utanför Olearys hittade jag 150 kr. Tack! Blev lite lycklig i hjärtat.
Sen på Backstage hittade jag ännu en hundring! TACK!
Så allt som allt måste jag säga att det var en trevlig och himla kul kväll.

Idag har jag bara slappat.
Varit ganska trött, men ja har även varit på kalas hemma hos Ivans föräldrar, hans söta mor fyllde år idag så jag köpte jättefina blommor och lite choklad så bar vi oss iväg.
Mys!

Nu vill ja redan egentligen lägga mig men väntar på en kompis som ska komma hit och fika lite, snacka skit och ta en cigg med mig.


Jo, detta har varit min helg.
Jag skulle inte kunna vara nöjdare.
Imorgon och hela veckan framöver jobbar jag D, vilket innebär att ja börjar kl 8, öppnar MAX och slutar halv 5.
Så jag bör nog lägga mig snart.




Pusssss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0