update!

Det där med folkölen gick ju sådär.
Vi drack en var och tröttnade fullständigt.
Lite trist, men.
Trevligt hade vi i alla fall.

Pratade precis med Aimee i tele. Gud vad glad man kan bli av att höra sina vänners röst ibland=)

Just nu sitter jag i vår stora soffa och bara vväääännntttaarrrr på att få börja gå till bussen för att jobba natt. Idag och i morgon. Så trist, jag gör aldrig någonting vettigt innan jag börjar jobba fyra.
Jo.... lagade mat gjorde jag allt.
Fisk och sukini. (Fråga inte)
Trodde seriöst att jag hade blivit vuxen och skulle kunna äta sukini, men gud så fel! Rå, så smakar det bara som en lite matigare gurka men FY FARAO vad äcklig den är när den är tilllagad.
Aldrig mer, det åker ner i sopen.

Nu måste ja röra mig.

Attans ja glömde tvätten i maskinen och nu har jag defenitivt inte tid att hänga den =(
Ivan får göra det när han kommer hem då.



OKI 'PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0