Semester, Sthlm...

Så nu var det läänge sen ja skrev sist.
jag är lyckligare än någonsin!

Jag har haft semester och varit i Stockholm tillsammans med Ivan och hälsat på mamma och pappa och mina kompisar som ja har saknat så himla mycket.
det var underbart att få vandra runt på Sthlms gator igen, jag ska satsa på en lägenhet på Karlberg/St Eriksplan har jag bestämt mig för.
Det kommer kanske antagligen aldrig hända men, försöka kan man ju alltid. De e så fint där, jag älskar de gamla husen och vattnet och allt annat.
Jag träffade även en väldigt gravid kvinna, Jeanette, och hennes man. De kommer vara föräldrar till julen då ja kommer tillbaka. Så himla roligt, ja hade tänkt kidnappa deras unge=)

Nu har jag i alla fall börjat jobba igen. Känns ganska surt, men helt okej, för det första för att ja vet att ja har semester igen vid jul och nyår och för det andra att jag har sökt till Komvux nu!!!
BIG news!!
Ja ska bli optiker, ja kommer få läsa alla de jobbigaste kurserna som ja aldrig har gillat eller ens klarat av.
detta är vad ja ska läsa:
Matte B
Matte C
Matte D

Fysik A
Fysik B

Kemi A
Kemi B

Biologi A
Biologi B

och

Samhällskunskap B

Fattar ni vilken miss jag gjorde då ja läste Barn och fritidsprogrammet på gymnasiet haha. Hjälp vilka dumma misstag man kan göra.
jag vet helt ärligt inte hur detta kommer att gå, om ja¨g överhuvudtaget kommer att klara av det, men en sak kan jag lova er, att jag ska göra ALLT för att det ska gå. Jag ska göra mitt absoluta bästa hela tiden. Och om ja då inte klarar det så kan jag i alla fall inte ångra att jag inte gav mitt allt. 

Med Ivan går det bra. Fick en blomma av honom igår=)
gullefjun!




Detta är jag hemma hos Aimee Vanessa mitt hjärta och vi fixar oss inför en utekväll=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0